sâmbătă, 10 aprilie 2010

DE LA PETRICA MOVILA CITIRE :

Cartonas rosu pentru Gheorghe Nichita
Postat in caregoria: Iasi, Local de admin

Iubesc fotbalul de când mă ştiu. Şi joc fotbal tot cam de pe atunci. Am fost şi voi fi întotdeauna alături de „Poli” Iaşi. De aceea, am suferit când echipa mea de suflet a devenit jucăria preferată a primarului Gheorghe Nichita. Îi plăcea mai ales să trimită o parte din galerie ca să-i huiduie pe adversarii săi politici. Pe urmă oferea apartamente.

Cunoscându-i talentul de a irosi bani fără a obţine rezultate m-am temut pentru viitorul clubului. Iar temerile mele s-au dovedit justificate. De ani de zile, “Poli” pierde teren în faţa celorlalte cluburi de provincie. Recent, a luat din nou bătaie în faţa propriilor suporteri. De la CFR Cluj-Napoca. Iar când ocupi un loc în coada clasamentului într-un campionat mediocru este timpul să începi să-ţi pui întrebări. Iat-o pe cea mai importantă: Cine-i principalul vinovat?

În toate campaniile electorale, Gheorghe Nichita promitea soluţii şi implicare totală în viitorul sportului ieşean. Care sport? Până acum, primarul nu a arătat suporterilor decât că ştie să dribleze legea. Jucăria „Poli” s-a stricat! În 2008, candidatul Gheorghe Nichita s-a prezentat în faţa alegătorilor cu un cartonaş roşu. Aşa e! Pentru ce a făcut în ultimii ani pentru fotbalul/sportul ieşean, îl merită cu prisosinţă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu